انجمن اولیاء و مربیان

دهنگ

انجمن اولیاء و مربیان،امروز با قرائت قرآن آقای عمادی شروع شد.سپس آقای محمودی(مدیر مجتمع) گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال پیشین ارائه دادند (البته این گزارش ها در حین صحبت های آقای محمدی از طریق پروژکتور نیز پخش شد.) ایشان در ادامه به طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره نموده که نمونه ی بارز آن را درشکل گیری کلاس ششم دانست،این کلاس خود نیز با کمبودهایی از جمله کمبود رایانه(سیستم) روبروست.

سپس آقای محمدی(معاون پرورشی)،که خود مجری این انجمن نیز بود به بیان نکات تربیتی و مدیریتی پرداخت.این نکات شامل:کنترل والدین بر آنچه بچه ها از طریق ماهواره نظاره گر آنند.کنترل در امر استفاده از وسایل نقلیه نظیر موتور و جلو گیری از استفاده ی بی مورد آن.و.....

سپس والدین به انتقاد و نکاتی چند اشاره نمودند.برخی والدین معتقد بودند که برخی معلمان در امر ارزشیابی بین دانش آموزان تبعیض قائل می شوند.در پاسخ این انتقاد آقای محمدی فرمودند:فکر نکنم چنین چیزی باشد اگر هم باشد بایست به صورت خصوصی با معلم مربوطه صحبت کرد.

برخی نیز از آمد و رفت ماشین های حامل بار از درون روستا گله مند بودند.که پیگیری این امور به دهیار واگذار گردید...

در نهایت اعضای این انجمن مشخص گردید.

 

نگاه ما:

ضمن تشکر و قدر دانی از برگزار کنندگان این انجمن،لازم دانستیم مطالبی را مطرح کنیم.

رشد و پیشرفت جامعه از طریق پرورش نسل های شایسته امکان پذیر است تربیت چنین فرزندانی مستلزم هماهنگی هر چه بیشتر و باشکوه تر مسئولین آموزشی و والدین است.این خود نشانه ی اهمیت تحقق این امر بزرگ است.مادامی که نگاه ها اینگونه باشد،خود به خود نشانه های ترقی فرزندان ما نیز هویدا می گردد اما آنچه در نگاه اول ما را مبهوت کرد عدم استقبال والدین(به خصوص آقایان) بود،شاید جمعا در این نشست،80 نفر حضور داشتند( البته بخشی از این افراد خود فرهنگیان بودند).

به نظر می رسید مسئولین این امر،از قبل تمهیدات لازم را تدارک ندیده بودند زیرا سالن از امکانات فیزیکی مطلوب(هوای مناسب،نبود حشرات(مگس).سیستم صوتی و...) برخوردار نبود.

در قسمت خانم ها به سختی می شد حرف های سخن رانان را شنید.نیاز به سیستم صوتی امری آشکار بود.

در نهایت امیدواریم این انجمن ها،تنها امری صوری نبوده،و در عمل نیز شاهد همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین مدرسه و والدین باشیم.

 



نظرات شما عزیزان:

همشهري
ساعت12:54---22 مهر 1391
مگر مدير و معاون آموزشگاه دهيار و شورا منصوب مي كند كه بي كفايتي بي كارآمدي انزجار دانش آموزان و اوليا از مسولين مجتمع كه باعث شده اهالي بچه هايشان در روستاهاي هجوار ثبت نام كنند كه جوابگو باشند


حاشيه
ساعت1:05---20 مهر 1391
درود

نحوه ي انتصاب معاونين مجتمع به چه صورت بوده است؟

1.داشتن مدرك مرتبط با مديريت

2‏.داشتن تجربه ي مديريت

3.داشتن سابقه طولاني

4.يا . . .

جاي بحث دارد!!!
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما نیز در جریان نحوه ی انتصاب نیستیم.ولی انتخاب معاونین به عهده ی مدیر مجتمع می باشد.آقای محمودی(مدیر مجتمع) در صورت تمایل می توانند پاسخ گوی شما باشند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |